Pārdošanas noteikumi
Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
Pārdošanas līguma derīgums, informācija par precēm un cenām
Pārdošanas noteikumi attiecas uz preču pirkšanu no tiešsaistes veikala.
Interneta veikalā pārdoto izstrādājumu cenas ir norādītas blakus precēm.
Piegādes maksa ir atkarīga no piegādājamā izstrādājuma, maksa tiek parādīta pircējam, pasūtot.
Mēbeles visā Latvijā tiek piegādātas bez maksas.
Informācija par precēm tiek sniegta Interneta veikalā tieši blakus precēm.
Bezmaksas transportēšanai mēbeles tiek transportētas mājas priekšā.Cenas ir norādītas eiro un ietver Pievienotās vērtības nodokli 21%.
Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, tāpēc mūsu uzņēmums maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam Maksekeskus AS.
Pasūtījuma veikšana un apmaksa
Lai pasūtītu preces, iepirkumu grozā jāpievieno vēlamās preces. Lai veiktu pasūtījumu, aizpildiet nepieciešamos datu laukus un izvēlieties atbilstošo produkta piegādes metodi. Pēc tam ekrānā tiek parādīta maksas summa, kuru var samaksāt, izmantojot pieejamos maksājumu risinājumus.
Lai apmaksātu pasūtījumu, varat izvēlēties ērtu maksājuma veidu:
- Maksājums skaidrā naudā vai ar bankas karti piegādes brīdī (šī opcija pieejama tikai mēbeļu pirkumiem)
- Interneta maksājums bankas tiešsaistē ar Swedbank, SEB, Citadele un Luminor. Vai ar Visa/Mastercard debetkarti vai kredītkarti
- Ar bankas pārskaitījumu
- Līzingā
Līgums stājas spēkā pēc pasūtījuma apstiprināšanas pa tālruni no apstiprinājuma e-pasta saņemšanas.
Ja pasūtītās preces nevar piegādāt preču beigu dēļ vai kāda cita iemesla dēļ, pircējam par to tiks paziņots pēc iespējas ātrāk un atmaksāta nauda (t.sk. piegādes izmaksas) tiks atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas.
Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, tāpēc mūsu uzņēmums maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam Maksekeskus AS.
Piegāde
Piegādes pakalpojumi tiek nodrošināti visā Latvijas republikas teritorijā. Mēbeļu pasūtījumi tiek piegādāti uz jūsu mājām bez maksas (vietās, kur var nokļūt ar Pood24.lv furgonu). Piegādes pakalpojumus nodrošina mūsu uzņēmums (SIA ''U24 PRECES''), kā arī musu partneri SIA "Venipak Latvija". Lielākā daļa mūsu mēbeļu tiek piegādātas iesaiņotas iepakojumos, mēbeļu montāžas instrukcijas ir iekļautas iepakojumos kopā ar mēbelēm. Sūtījumi Latvijas robežās sasniedz pircēja norādīto galamērķi saskaņā ar piegādes laiku, kas norādīts pie preces.
Ja preces ir pieejamas "NOLIKTAVĀ" (atrodas mūsu kompānijas krājumā), tās jums tiks nosūtītas 1-5 darba dienu laikā. Turklāt daudzas preces (maza izmēra priekšmeti) nāk no mūsu starpproduktu noliktavām , un to piegādes laiks ir apmēram 7 dienas. Precēm, kuras uz doto brīdi neatrodas mūsu noliktavā un ir japasūta no ražotājiem, piegādes laiks būs apmēram 30-60 dienas no pasūtījuma apstiprinājuma brīža.
Izņēmuma gadījumos preču faktiskais piegādes laiks var būt ilgāks, nekā norādīts tīmeklī. Šādās situācijās klients tiks informēts pa tālruni vai e-pastu, un preces tiks piegādātas saskaņā ar līgumu ar klientu.
Tiesības atteikties
Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no e-veikalā noslēgtā līguma.
Atteikuma tiesības neattiecas, ja pircējs ir juridiska persona.
Lai izmantotu 14 dienu atgriešanas tiesības, pasūtītās preces nedrīkst izmantot citādi, kā tas ir nepieciešams, lai pārbaudītu preču raksturu, īpašības un darbību tādā veidā, kas atļauts preču pārbaudei veikalā.
Ja preces ir izmantotas mērķiem, kas nav nepieciešami, lai noskaidrotu preču raksturu, īpašības un darbību, vai tām ir lietošanas vai nodiluma pazīmes, Interneta veikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo samaksu atbilstoši preču vērtības samazinājumam.
Lai atgrieztu preces, jāiesniedz pieteikums par atteikšanos no preču iegādes, kas jānosūta uz info@Pood24.lv ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.
Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs.
Saņemot atgrieztās preces, interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienas pēc atteikuma pieteikuma saņemšanas atdod pircējam visas iemaksas, kas no pircēja saņemtas uz līguma pamata.
Interneta veikals var atteikties atmaksāt naudu līdz brīdim, kad prece uz kuru attiecas līgums, ir atgriezta vai līdz brīdim, kad pircējs ir iesniedzis pierādījumu, ka viņš ir atgriezis preci.
Interneta veikalam ir tiesības atteikties no pārdošanas darījuma un atgūt preces no pircēja, ja kļūdas dēļ preču cena interneta veikalā ir atzīmēta ievērojami zem preču tirgus cenas.
Tiesības iesniegt prasību
Interneta veikals ir atbildīgs par pircējam pārdoto preču neatbilstību vai trūkumiem, kas jau pastāvēja preces piegādes brīdī un kas kļūst redzams divu gadu laikā no preču piegādes pircējam. Pirmajos sešos mēnešos no lietas piegādes pircējam tiek pieņemts, ka defekts pastāvēja jau lietas piegādes brīdī. Interneta veikala pienākums ir atspēkot attiecīgo pieņēmumu.
Pircējam ir tiesības defekta gadījumā sazināties ar Interneta veikalu, nosūtot e-pastu uz info@Pood24.lv.
Interneta veikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes pircējam.
Ja no Interneta veikala iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Interneta veikals, Interneta veikals salabos vai nomainīs bojātās preces. Ja preces nevar salabot vai nomainīt, Interneta veikals atdod pircējam visas ar pārdošanas līgumu saistītās izmaksas.
Interneta veikals uz patērētāja sūdzību atbild rakstveidā 3 darba dienu laikā.
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.