BEZMAKSAS MĒBEĻU PIEGĀDE LATVIJĀ
LABĀKĀS CENAS GARANTIJA
365 DIENU NAUDAS ATGRIEŠANAS GARANTIJA
Izvēlne

BUJ

1. Vai ir iespējams apskatīt mēbeles uz vietas?

Mēs nodarbojamies ar tiešsaistes tirdzniecību, līdz ar to mēbeles nevar apskatīt ar savām acīm. Mēs varam konsultēties ar jums pa e-pastu un tālruni.

 

2. Vai pats esat mēbeļu ražotājs?

Pood24.lv pats nav mēbeļu ražotājs. Mēs strādājam ciešā saiknē ar ražotājiem, lai nodrošinātu labāko sadarbības rezultātu.

 

3. Vai ir iespējams izvēlēties citus krāsu risinājumus?

Mēs varam piedāvāt tikai tos krāsu risinājumus, kuri ir uzskaitīti mūsu majaslapā. Produkta krāsu var mainīt izvēlnē labajā pusē. Ja šī opcija nav pieejama, šis produkts ir pieejams tikai vienā krāsā.

 

4. Vai ir iespējams pasūtīt citu izmēru mēbeles?

Mēs neizgatavojam mēbeles pēc pasūtījuma. Mēs varam piedāvāt mēbeles tikai mūsu mājaslapā norādītajos izmēros.

 

5. Vai ir iespējams mainīt virtuves komplektu risinājumus?

Mēs varam piedāvāt tikai iespēju pasūtīt papildu skapjus.

 

6. Vai jūs gatavojat arī virtuves projektus?

Jā, mēs varam jums palīdzēt izvēlēties virtuves skapjus atbilstoši jūsu vietai. Lūdzu, nosūtiet savas vēlmes uz mūsu e-pastu, un mēs centīsimies atrast piemērotu risinājumu.

 

7. Kādas izmaksas tiek pieskaitītas mēbeļu cenai?

Mājaslapas cenas ir galīgas, un tām nekas netiek pievienots. Plašāku informāciju varat atrast mūsu mājaslapā.

 

8. Vai produkti ir pieejami uzreiz?

Ja preces ir pieejamas "NOLIKTAVĀ",  tās jums tiks nosūtītas 1-5 darba dienu laikā. Turklāt daudzas citas preces (maza izmēra priekšmeti) nāk no mūsu starpproduktu noliktavām , un to piegādes laiks ir apmēram 7 dienas. Visas preces, kuru piegādes laiks ir 30-60 dienas, tiek pasūtītas atsevišķi. 

 

9. Kāda ir garantija?

Mēs piedāvājam 2 gadu ražotāja garantiju. Gadījumā, ja kaut kas notiek ar iegādāto preci, mēs vienmēr esam gatavi palīdzēt.

 

10. Kāds ir piegādes laiks?

Piegādes laiks katram produktam ir atšķirīgs. Piegādes termiņi ir atrodami zemāk esošajā produkta aprakstā.

  

11. Kā es varu apmaksāt pirkumu?

Jūs varat apmaksāt pirkumu ar bankas pārskaitījumu, skaidrā naudā tieši kurjeram vai pa daļām.

 

12. Vai mēbeļu piegāde ir bez maksas?

Mēbeļu piegāde visā Latvijā ir bez maksas.

 

13. Kā veikt pasūtījumu?

Jūs varat veikt pasūtījumu mūsu mājaslapā, pievienojot preci iepirkumu grozam un veicot pasūtījumu saskaņā ar instrukcijām. Ja šī opcija nav piemērota, pasūtījumus pieņemam arī pa e-pastu: info@Pood24.lv.

 

14. Vai rēķinu var izrakstīt arī uz uzņēmuma vārda?

Jā, pasūtot, lūdzu, norādiet sava uzņēmuma datus.

 

15. Kā es varu atcelt pasūtījumu?

Lai atceltu pasūtījumu, lūdzu, zvaniet uz mūsu informatīvo  rakstiet e-pastu uz info@Pood24.lv

 

16. Kurā laikā mēbeles tiek piegādātas?

Mēbeles piegādājam darba dienās atbilstoši maršrutam. Mēs vienmēr informējam klientus 1 dienu pirms preču piegādes, lai precizētu laiku.

 

17. Ko darīt, ja atklājat preci ar defektiem?

Pēc brāķa vai bojātas preces atklāšanas, lūdzu, ziņojiet par to pēc iespējas ātrāk, rakstot e-pastu uz info@Pood24.lv. Aprakstiet situāciju un, lūdzu, pievienojiet bojātās preces attēlus. Tiklīdz mēs iepazīsimies ar e-pasta saturu, mēs jums atbildēsim un piedāvāsim risinājumu. Bojātās daļas parasti tiek aizstātas ar jaunām vai tiek piedāvāta atlaide.